+31 (0) 345 525 894

Hoe maak je financieel adviseurs klantgerichter?

De klant centraal stellen. Dat is een hoofddoelstelling voor veel organisaties, maar dat geldt zeker voor financieel adviseurs. Want een advies kan nog zo geweldig zijn, maar als de klant het niet begrijpt of zich niet gehoord voelt, heeft het advies alsnog geen...

Serious gaming, meer dan een spelletje

In ons dagelijks leven lopen we steeds vaker tegen gaming aan. Denk aan het aantal kilometers dat je voorbij ziet komen van hardlopende vrienden op Facebook of een taal leren via een app. De gamification van onze wereld is een feit, maar hoe zit het dan met serious...

Customer Drive: kan de customer service nog beter?

Na een geslaagde testrit op maandag 29 juni in Maarssen is Customer Drive klaar voor Nederland! Customer Drive is de nieuwe business game van Customer Games, speciaal voor klantenservice, contactcenters en baliepersoneel. Lees de ervaringen van deelnemers en hoe deze...

Klantgericht werken in de kinderopvang

Het aantal ouders dat gebruik maakt van kinderopvang neemt af. Organisaties in de kinderopvang hebben het daardoor moeilijk, veel vestigingen worden zelfs gedwongen om te sluiten. Wil je je onderscheiden in de kinderopvang, dan is het van belang een werkwijze te...

Nieuwe game: Customer Drive

Customer Games heeft een nieuwe game ontwikkeld: Customer Drive. Een spel speciaal ontwikkeld voor een klantenservice omgeving. Deelnemers ervaren persoonlijk wat de klant belangrijk vindt in klantcontact. Tom Rabau, HR trainer bij IPG, heeft Customer Drive gespeeld...