+31 (0) 345 525 894

Klant-erger-je-niet

klant-big Klant-erger-je-niet is een training in klantgericht ondernemen in de vorm van een business game. De training is bij uitstek geschikt om medewerkers (en managers) het belang van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren en de inzichten te gebruiken om actie te ondernemen in de eigen organisatie. In deze spelsimulatie is het de doelstelling om aan de klantwensen te voldoen én tegelijkertijd ook de bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Belangrijke principes zoals klanttevredenheid, klantwaarde, klantloyaliteit, klantbehoud en het creëren van klantambassadeurs zijn de rode draad door de game.

Veel toepassingsmogelijkheden

Deze klantgerichtheidstraining-in-spelvorm duurt 3 tot 8 uur afhankelijk van de doelstellingen en wensen. Iedereen van secretaresse tot directeur kan meedoen. De businessgame is zowel geschikt voor organisaties die verkopen aan consumenten (b2c) als in de zakelijke markt (b2b) en ook voor overheidsinstellingen, zorginstellingen en non-profit organisaties.

Klant-erger-je-niet is uitstekend geschikt als training om het belang van klantgerichtheid te benadrukken of als onderdeel van een workshop waarbij de klant meer centraal komt te staan.

Ervaringen van deelnemers