+31 (0) 345 525 894
Na een geslaagde testrit op maandag 29 juni in Maarssen is Customer Drive klaar voor Nederland! Customer Drive is de nieuwe business game van Customer Games, speciaal voor klantenservice, contactcenters en baliepersoneel. Lees de ervaringen van deelnemers en hoe deze business game kan bijdragen aan betere customer service.

Kan de customer service nog beter?
Wat beweegt klanten? Wat vinden ze belangrijk? Wat werkt goed in klantcontact en wat werkt niet? De deelnemers ervaren het aan den lijve in Customer Drive. Customer Drive is een speelse training om persoonlijk te ervaren wat klanten belangrijk vinden in een klantenserviceomgeving. Belangrijke thema’s zoals klantvriendelijkheid, klantgerichtheid en efficiënte afhandeling vormen de rode draad. Het gaat vooral om de beleving en elke deelnemer gaat dan ook actief aan de slag. De speelse opzet garandeert actieve betrokkenheid, dynamiek en hilariteit. Dit zorgt voor een effectieve leerervaring om de verbeteringen ook in de praktijk door te voeren, met als resultaat betere customer service.

DSC02055

Hoe werkt Customer Drive?
In Customer Drive dompelen de deelnemers zich onder in een nieuwe omgeving, een autoverhuurbedrijf. Zodra de game start, duikt iedereen als vanzelf in zijn rol. Van contactcenter medewerker tot verhuurbalie medewerker en klant. Na een ronde van 25 minuten spelen maken we de balans op. Met de groep als geheel, maar ook individueel in speed-feed sessies, waarin klanten direct gevraagd worden om feedback. Wat gaat er goed en wat kan er beter? In ronde twee wisselen we rollen en kan iedereen de verbeterpunten direct in de praktijk brengen. Met resultaat: customer service verbetert zichtbaar tijdens de business game.
Beter beeld krijgen van customer Drive? Klik hier voor meer informatie en de video >>

Ervaringen van deelnemers
De deelnemers hebben de business game Customer Drive zeer positief ervaren. Een aantal reacties:

“Ik heb de game als zeer effectief ervaren en bijzonder geschikt voor alle lagen binnen klantenservice en contact centers.”
Simone ten Bhomer, Teamleiders.nu

“Wat een bijzonder goede game! Geweldig om dit te ervaren. Deze game legt op een speelse manier bloot waar klantgericht ondernemen echt over gaat.”
Jan-Willem de Vries, customer service manager

“De bijeenkomst is gericht op klantgericht behandeld worden en klantgericht handelen. Er worden targets meegegeven, om zo te beleven hoe het is om onder druk de klant alle aandacht te geven. Het is een speelse en prettige manier om de medewerkers (maar zeker ook managers) te leren inleven in de klant. Goed opgezet spel.”
Jannie Bouthoorn, Bouthoorn Tele Training

 

Zelf ervaren wat klanten belangrijk vinden in een klantenserviceomgeving? Doe mee met onze gratis kennismakingsgame Customer Drive op 23 september >>

Gratis kennismakingsgame 23 september


Ervaar wat klanten belangrijk vinden in een klantenserviceomgeving. Doe gratis mee met Customer Drive op 23 september!
Aanmelden